onsdag 27. mai 2009

5.000 tidsreisende

Et lite jubileum passerte bloggen min i går - tirsdag 26. mai kl 23.17. En besøkende fra Troms fylke kom hit ved å søke på ordene "mynt eidsvoll 1964", & fikk sjølvsagt treff på blogginnlegget mitt fra 17. mai: 10 kr grunnloven 1964.

5.000 besøkende virker mye, men pr dag dreier det seg kun om 35 i snitt. Ergo passerer jeg et nytt 1.000 skille ca en gang pr måned.

Denne uka flyttet jeg et innlegg om nordnorske årstall fra mars til mai, & dermed ble temaet mer synlig. Det oppdaget en besøkende fra Nordland som stakk innom flere av de aktive linkene i løpet av vel fem minutter. Ettersom den besøkende kom som "klikk fra: Ukjent" betyr det at det ikke var googling eller annen bloggside som var startstedet. M.a.o. har vedkommende lagret min blogg som favoritt eller lignende. Takk for det.

Besøkende nr 5.001, ca seks minutter inn i det neste døgnet googlet: "viggo eides blogg". Det viste også vei til Tid & rom.

Forresten kom det et nytt nordnorsk årstall 27. mai kl 10:00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar