fredag 22. mai 2009

Avstemningen er slutt

Ei ukes tid fram til 18. mai hadde jeg en meningsmåling oppe til venstre på bloggsida mi. Av 19 deltakere sa 52 % at de besøkte Tid & rom daglig. I det samme tidsrommet kom det ca 250 besøkende.

Jeg bearbeider tallene litt, & antar at de 10 daglige besøkende kom 70 ganger (10*7 dager). De 5 ukentlige besøkende kom 2 ganger hver, dvs 10 ganger, mens de som kom Av & til eller første gang kom bare en gang hver i perioden. Det betyr at 166 besøkende ikke deltok i undersøkelsen.
[70+10+2+2+166=250].

Dermed kan jeg presentere dette resultatet:

Den 24. januar skrev jeg følgende her i bloggen:
"De øvrige - venner som kommer regelmessig - er neppe flere enn de får plass rundt spisestuebordet hjemme, hvis vi legger i alle fire midtplatene. Dere er alle sammen hjertelig velkommen hjem til meg & familien når dere er på disse traktene."
Invitasjonen står fortsatt ved lag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar