søndag 29. november 2009

Gjester i gjesterommet

Min bloggrull heter Andres rom. Av & til kommer jeg over blogger & nettsider jeg gjerne skulle dele med andre fordi de er spesielt gode eller interessante. Men - dersom de ikke faller innenfor min stil, historisk tidsreise innen slekt- & lokalhistorie, vil jeg ikke sette dem på bloggrullen min.

Derfor har jeg opprettet et gjesterom - en egen bloggrull for uventete besøk. Tittelen på mine gadgets er variasjoner over temaene tid & rom. Derfor et eget gjesterom for de som faller utenfor rammen.

Gjester legger vi ikke på samme rom, gjør vi vel? Derfor flytter gjesten ut etter ei uke, når neste er klar til å flytte inn. Av & til vil gjesterommet stå tomt. Har du forslag på gjester jeg bør invitere?

Hittil har jeg hatt besøk av:

Pludrehanne - Hannes lille verden
Kubonden - Kubonden
Eivind Salen - En helt grei blogg
Glamourbibliotekaren - Glamourbibliotekaren
Eva Bratvold - Eva 2.0

1 kommentar:

  1. Så morsomt, Viggo, at jeg har fått bo på gjesterommet ditt. Takk skal du ha for gjestfriheten og oppmerksomheten, og god helg!

    SvarSlett