fredag 5. juni 2009

Stafetten går videre

Etter en måned med bloggen Min digitale verdenSOL Slektsforskning er PR-plassen nå overtatt av Greta Hysvær som jeg har møtt på tillitsmannskonferanser i DIS-Norge. Hun er bibliotekar & aktiv slektsforsker. Vi ser bokgleden på bloggen hennes, leselista er imponerende.

SOL-verten anbefaler i de neste fire ukene at bloggen hennes leses jevnlig. Det gjør jeg - Gretas blogg - er derfor på min liste over "andres rom" Jeg vil anbefale alle DIS-ere, samt øvrige interesserte å ta turen innom.

Greta skriver om varierte temaer & mange av hennes blogginnlegg pirrer reiselysten.
Les bloggen om Vestvolden i Danmark til dømes.

1 kommentar:

  1. Oj, nå kjente jeg at jeg fikk prestasjonsangst! Men det er jo litt utfordring også og det tar jeg da. Takk for gode ord.

    SvarSlett