tirsdag 9. juni 2009

Bokmelding på Lofoten.com

Det kom en e-post fra Svolvær med tema: Bokomtale Lofotboka 09
Hei Viggo
Jeg kom tilfeldigvis over bokomtalen din av Lofotboka09 på disnorge.no. Kunne vi ha benyttet teksten din på en Magasinsak om boka på vår portal Lofoten.com? Vi henviser selvsagt til deg & disnorge i artikkelen.

Håper vi kan gjøre det – grunnen til at vi ikke ønsker å skrive dette selv er at jeg selv har bidratt med en av artiklene i boka.
Håper på et positivt svar fra deg.
Med vennlig hilsen Geir Rishaug
Aurora Borealis Multimedia AS

Det var jo lett å svare positivt på en slik henvendelse:

Hei. Ja, med glede kan dere kopier så mye dere vil & henvise med lenke til bokomtalene mine. Jeg er leder i DIS-Salten & har omtalt årbøker i to år.
hilsen Viggo Eide
http://tidogrom.blogspot.com/

Samme kveld så jeg på nettsida deres at bokomtalen var kommet inn. Flott med gjenbruk av tekst i nye fora. Kanskje gir det leserne inspirasjon til å lese både denne & andre årbøker? Klikk på bildet så kommer du direkte til omtalen på Lofoten.com Årbøker er bra !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar