tirsdag 13. april 2010

Stafetten går videre

Jeg velger meg april, sa Bjørnson. Jeg velger meg Lailas blogg, sier SOL-vert Mette Gunnari. På SOL Slektsforskning er PR-plassen i april - i år som i fjor - nå overtatt av bloggen Slekt & slikt. Laila Norman Christiansen er nylig avgått leder i DIS-Oslo/Akershus & en fremragende slektsforsker, ikke minst på emigrasjon til USA & Canada. Honnørplassen vil medføre ytterligere trafikk til denne interessante bloggen, som både har norsk & engelsk tekst, litt avhengig av innhold & målgruppe.

SOL-verten anbefaler i de neste fire ukene at Slekt & slikt leses jevnlig. Det gjør jeg hver gang Laila oppdaterer bloggen, ja oftere også. Hun har en bloggrull som inneholder blogger som ikke står i mine Andres rom.

Jeg vil anbefale alle DIS-ere, samt øvrige interesserte å ta turen innom. Blant mange interessante blogginnlegg vil jeg framheve dette fra desember i fjor:
Mysteriet Gunder Gautesen - født 1774 på "Houchedalen" i Lunder, Norderhov

1 kommentar:

  1. Mysteriet om Gunder er ennå ikke løst, og nå er det andre mysterier som står for tur... takk for gode ord, Viggo!

    SvarSlett